פרוש: "הדבר הכי חשוב שנעשה – זו פסקת התגברות"

    אייל ראובן No Comments on פרוש: "הדבר הכי חשוב שנעשה – זו פסקת התגברות"

    ח"כ מאיר פרוש ב"מהדורת הבוקר": "מציע לאלקין שלקח לחרדים את העיר שפיר, שישכח מזה שיביא את החרדים לממשלה עם גנץ. אלקין סיפר לכולם שהחרדים יהיו איתו בבחירות בירושלים, אחרי כך חשב שיביא אותם לממשלת בנט-לפיד שהוא היה השושבין שלה. בסוף זה לא קרה ולא יקרה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ מאיר פרוש (יהדות התורה) שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), והתייחס לכך שיהדות התורה טרם החלה את הקמפיין. "אין ספק כאשר רוצים לעשות קמפיין רציני צריך לחשוב על כל מילה ולפי זה בונים קמפיין וזה מה שעושים כרגע".

    פרוש נשאל בנוגע לתפקידים שאותם ידרשו בממשלה: "קודם כל אצלנו לשבת בממשלה זו שאלה בפני עצמה. אנחנו לא מעדיפים להיות שרים. ברור שבמועצת גדולי התורה החליטו את זה אז בעניין ליצמן רק בגלל החלטת בג"ץ שחייבה אותו לכהן כשר ולא כסגן שר".

    ביחס לשאלה מה הדברים הראשונים שידרשו בממשלה הבאה, אמר: "יש דברים שצריך החלטת ממשלה ויש דברים ששר שנכנס לתפקיד מבצע. הכל בנוי לפי איך שייכתב ההסכם הקואליציוני. אנחנו יודעים איך לכתוב הסכם קואליציוני".

    לדבריו "רשימת הדרישות שלנו לתיקון המצב בכל כך הרבה נושאים – ארוכה ואין ספק שהכל ייכנס להסכם הקואליציוני. אבל הדבר הכי חשוב ואולי גם הכי קשה לביצוע – זו פסקת התגברות, כדי למנוע פגיעה בעקרונות ובדרישות שלנו. הלכנו לבחירות ארבע פעמים וזה לא הצליח, זה אומר שהקב"ה רוצה שנעשה מאמץ נוסף".

    פרוש התייחס להתבטאותו של יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף על רצונו להיות שר האוצר: "אם אני ארצה להגיד משהו לגולדקנופף בעניין הזה, אני אומר לו ישירות; אבל אתה מבין איך זה נשמע ש'החרדים רוצים את הקופה'. אנחנו נשב ונעשה את השקלול בישיבת הסיעה ונראה מה יותר כדאי לבקש. השאלה מה אתה מעמיד בראש סולם המדרגות".

    עוד אמר פרוש בריאיון: "אני מציע לאלקין שלקח לחרדים את העיר שפיר, שישכח מזה שיביא את החרדים לממשלה עם גנץ. צריך לזכור שאלקין סיפר לכולם שהחרדים יהיו איתו בבחירות בעיריית ירושלים, אחרי כך חשב שיביא אותם לממשלת בנט-לפיד שהוא היה השושבין שלה. בסוף זה לא קרה וזה גם לא יקרה".



    0 תגובות